Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Chuyên Viên Nhân Sự (Mảng Hệ Thống)Việc tìm người - Quận Bình Tân (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Mô tả chung: Phối hợp với bộ phận Nhân sự của các nhà máy trong tập đoàn Laiyih để theo dõi, đánh giá và cải thiện hoạt động các mảng: Đánh giá năng lực, đánh giá chất lượng công việc, hệ thống chi trả/phúc lợi, thúc đẩy văn hóa Trách...
-
Nhân Viên Content Marketing - Phỏng Vấn Đi Làm NgayViệc tìm người - Quận 10 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Quản lý các trang mạng xã hội của công ty Xây dựng, quản lý nội dung trên Fanpage, Website Phối hợp với MKT team để lên kế hoạch content chi tiết cho Fanpages của công tyXây dựng nội dung – viết bài chăm sóc Fanpage, websiteBiên tập n...
-
Customer Relationship Management Intern (CRM Intern)Việc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Nghiên cứu về Salesforce Sales Cloud/Service CloudTham gia một số công đoạn trong triển khai dự án thực tế về CRMCông việc cụ thể trao đổi khi phỏng vấn Yêu cầu ứng viên Các bạn sinh viên năm cuối sắp tốt nghiệpHọc ngành công nghệ thô...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)